2007/07/15

Napra nem forgók

A napraforgók, amiket ma láttam, nem is a napra forogtak. Micsoda pimaszság.

Véredény

4 Kommentek:

At hétfő, július 16, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Nahát, amiket én tegnap láttam, azok se voltak hajlandóak a nap felé fordulni, pedig sütött rendesen. :( Lázadnak, én mondom.

 
At hétfő, július 16, 2007, Blogger Betuka mondta...

Bizti melegük van.

 
At hétfő, július 23, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Csodálkozol? Nem akarják, hogy szénné égjen a drága termés. A napraforgók se mazochisták. Egyébként mikor már teli a fejük (khm :D), már nem szoktak forogni, mert nehéz. Meg szomorkodnak, mert tudják, hogy nemsokára virágaratás lesz, és emiatt lógatják az orrukat.

 
At szombat, július 28, 2007, Blogger Betuka mondta...

nem voltam eddig napraforgó szakértő. :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza