2007/03/30

Éneklés

Ezt még nem is írtam.
Kedden karaokee volt, danoltam csomót, igaz, a nem túl sok dalból álló listából alig tudtam választani valami értelmeset, és akkor sem egyedül énekeltem. És hát szomorú felfedezést tettem.
Rájöttem, hogy Cserháti (Porche Szerelem --> így kell írni?) stílusa és hangszíne nem az én típusom. Nem tudtam normálisan kiénekelni a részeit. Aztán, arra is rájöttem, hogy roKK hangom sincsen. Se kiabálva énekelni, se erőteljesebben, karcosan énekelni nem tudok. Hogy mit tudok? Magasan énekelni. Arra kellett rájönnöm, hogy (persze csakis a listából) Zoltán Erika hangmagassága áll hozzám közel... ilyet!
Ez van.

Véredény

7 Kommentek:

At péntek, március 30, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

én maximum a gyurcsány irodai táncvideójához tudnék megfelelően énekelni.

 
At vasárnap, április 01, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

haha...nekem Nóri megnézte ezt az "erchasonlósági" dolgot.....na én meg 60%-ban (vagy több :P) az egyik N-Synces csókára...:P..alapítuink klubbot?:D

 
At vasárnap, április 01, 2007, Blogger smilasol mondta...

hát nem azért, de szerintem nincs magas hangod. mezzoszoprán-szoprán vagy, és nem is kell erőltetni az ilyen karaoke dolgot, nem nekünk találták ki. akinek szép, klasszikus hangja van, nem biztos hogy mindenhez fel tudja használni. és nem is kell ordibálni, mert csak tönkreteszed.

 
At hétfő, április 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Azért mutassatok már olyat, aki karaokeval tönkretette a hangját... ez emerfüggő. Kinek milyen erősek a hangszálai, mennyire stabilak a gégéjében a szallagok, stbstbstbstb...
Pl. az én kezemnek már rég tönkre kellett volna mennie, mert nem szabad elvileg pl. gitározni, meg súlyt emelni, meg ilyesmik. Aztán mégse. Emberfüggő.

 
At hétfő, április 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Attól még jó buli a karaokee:D Nekem kb. semelyik nem fexik, mégis élvezem:D

 
At hétfő, április 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

Dóri, nem mondtam egy szóval sem, hogy magas (egyébként a szoprán-mezo szerinted mi, ha nem magas?), csak hogy ErikaC dalai jobban mentek volna... :))

Olyan sűrűn meg nem tolom, hogy tönkremenjen benne a hangom... havonta 3 dal nem hiszem, hogy árt... :)

 
At hétfő, április 02, 2007, Blogger Betuka mondta...

Bocsánat, javítok: valóban írtam, hogy magasan tudok énekelni, de ezt arra értettem, hogy magasabban, mint az összes olyan dalban, amelyek abban a listában voltak. Egyébként az meg relatív, hogy magas-e, nekem a szopránnál kezdődik a magas :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza