2007/03/29

Dicsőséges és sokszínű Rádió 1

Egyébiránt pedig a Rádió 1 egy nagy sz*rkupac. Egyedül a reggeli Kukori című műsor hallgatható, a rádió "zenei" változatosságát most nem méltatom. Szerintem van kábé egy cd-re való zenéjük, és azt a 10-20 számot váltogatják egész nap. Nem túlzok... Vagy rap van, vagy Nelly Furtado összes (pedig én kedvelem), vagy Pink. Itt ki is merül a téma. Halálosan unalmas.
Hogy miért tudom mindezt?
Mert háttérrádiózást folytatunk. :) Aaaanya bekapcsolja, nekem meg jó néha valami zaj. Amikor már a hajamat tépem, annyira unom, akkor kikapcsoljuk.
Vicces dolog, mert alapvetően nem vagyok odáig a rádiókért (zeneileg), viszont szeretem, ha háttérzajként funkcionál, mert ezt szoktam meg otthon (konyhában egész nap megy, vagy az autóban). Természetesen ha zenét akarok hallgatni, bekapcsolom a laptopom vagy bedugom a fülest, és ömlik a fejembe a forró fém (ahogy Balázsom szokta mondani). Vagy mikor mi. Nem vagyok egy beszűkült fazon, de vannak kedvenceim, és hát a rádiók általában nem azokat játsszák. De mondom, ez még nem baj :), csak ne legyen unalmas, mint a fent említett adó.
Danke schön.
Meg persze át is állíthatom. Ahhoz viszont lusta vagyok. Nesze nekem. :)