2006/08/09

Bugyuta könyvek

Amúgy meg élem az életem, ahogy kell. Nyár van, de szar az idő. A pasim nem tud hozzám átjönni, mert gazt nyír. Kellemesen humoros, könnyed könyvecskéket olvasgatok, még véletlenül sem klasszikusokat. Azokhoz perpill nincs semmi kedvem. Tudom, majd lesz, érezni fogom a tudás- és művelődésszomj kitörő erejét, de most nem. Nem bírom azokat, akiktől megkérdezi az ember, hogy mit olvasnak éppen, és persze, hogy mondanak valami hótt komolyat, klasszikust, régit, közkincs értékűt. Ez még egyszer oké, de ha teszem fel kéthetente megkérdezek egy ilyet, és mindig valami hasonló kaliberű könyvvel jön, na akkor aztán legurulnak a borsók a hátamról. Már meg sem bizgerélnek, csak úgy simán legurulnak unalmukban, meg kínjukban.
Az egésszel csak arra akarok kilyukadni, hogy kellenek noname, bugyuta és kevésbé ismert könyvek is. Azoknak, akik tudják mit jelent a kikapcsolódás szó. Amikor csak azért olvas az ember, hogy elterelje a figyelmét, hogy el tudjon aludni, vagy csak simán kacarásszon egyet.
Igaz, én most nem a feszült munka- (vagy iskolai) tempó miatt olvasok ilyeneket. Egyszerűen csak ehhez van kedvem. És ezt fel is vállalom. Akik ismernek, tudják, hogy nem ezek közül kerülnek ki a kedvenc műveim, nyilván. Hisz amint elolvastam, el is felejtem őket.
De kellenek, hogy rendben legyen a pici lelkivilágom. :)

Véredény

6 Kommentek:

At szerda, augusztus 09, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

mit olvasol amúgy? :)

 
At szerda, augusztus 09, 2006, Blogger Betuka mondta...

Tudtam, hogy Téged érdekelni fog! :))

Kábé fél nap alatt olvastam el Ildikó von Kürthy szösszenetét, a "Mikor hívsz már, te gazember?"-t. Nagyon jó, humoros kis könyvecske, abszolúte reális :D
Volt egy sor, amin beszartam:
"A pali úgy nézett ki, mint egy segg, amelyik épp visszatart egy fingot."

 
At szerda, augusztus 09, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

haha...ez jó..:)..kölcsön tudod majd adni? :). Amúgy nem tudom miért hiszed hogy az ilyennek nincs értelme. Egy szórakoztató irodalom is nagyon sokat adhat....és lehet egy ilyen is klasszikus (ld 22es csapdája,vagy 5ös számú vágóhíd). Én ált nem is bírom a nagy komolykodós-melldöngetős könyveket...:)

 
At csütörtök, augusztus 10, 2006, Blogger Betuka mondta...

Csak nem bírom, ha elmondom, mit olvasok éppen, és elkezdenek fintorogni, hogy "azt a gagyi szaaart?" Érted...

Kölcsönadnám, de könyvtári... :s

 
At szombat, augusztus 12, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

húúú..én csak egyre ugrok...anyám kezéből kitiltottam a romantikus könyveket...vérig volt sértve -de montam hogy még egy "tengerpartoncsókolózósnagyegymásratalálóshomokbanszeretkezős" és kikelek magamból...:S

 
At szombat, augusztus 12, 2006, Blogger Betuka mondta...

Na mondjuk az olyan tucatkönyveket én sem bírom... :P

 

Megjegyzés küldése

<< Haza