2006/08/02

Albérlet

Először is, jól megfáztam valahol. Valszeg Kottán, de miért? Azért, mert kint ültünk egész íccaka meg hajnalban? Hacsak nem volt valaki ott megfázva, és nem tőle kaptam el. Márpedig inkább ez utóbbi lehetséges... Na mindegy, most már b..szhatom (bocsi), küzdök a takonnyal meg a köhögéssel.

Tegnap voltunk Nórival (leendő lakótársam) Egerben, hogy albit keressünk. Egy goromba buszsofőrrel nyitottam a napot, de ez még semmi, mert a nap végén is volt egy. Nem tudom mi van manapság...?
Vettük a Hevesi Aprót, és végigböngésztük. Mindenképpen ketten akartunk lenni, egyrészt, mert jó csapat vagyunk, másrészt Nóri nyugalmat akar, mert írni akarja a szakdogáját (mellesleg én is), harmadrészt nem szeretünk jópofizni idegen csajoknak. Tévedés ne essék, nem vagyunk antiszociálisak, mindketten szeretünk ismerkedni, bulizni, de majd ha nagyon akarunk bulizni, mi megyünk oda, és nem kell, hogy otthon legyen, főleg akkor, ha nem akarjuk. Na.
A legolcsóbb helyek (ahova 2-3 embert kerestek maximum) voltak a legputribbak. Hát nyilván. Az első egy rettenetes, kiállhatatlan modorú pasi volt (mármint a főbérlő), akiről sütött, hogy lenézi a fősulisokat, csak azért adja ki a lakást, hogy pénze legyen. A második egy idős néni volt, akinek volt egy tündér kuttya, no de a lakás... ehhh... mintha bementem volna dédnagyanyámhoz. Ősrégi bútorok, virtinek, benne nippekkel (bár lehet nem voltak ott, csak odaképzeltem...), dohos szag... no szóval kissé nyomasztó volt. A többi hirdető már vagy kiadta a lakást, vagy hülyeségeket beszélt, vagy mittudomén. A végére két választási lehetőségünk maradt. Egy városközpontban lévő, sulihoz közeli lakás, egy nagy szoba, konyha és fürdő, nem épp óccsóért, a másik egy jó messze lévő, hipermodern, zsír új, gyönyörű panzió, ami olyan volt, mint egy pici koli. Az picit olcsóbb lett volna, de ellenkezett volna elveinkkel, tehát hosszas mérlegelés után eldöntöttük, hogy marad a drágább, de teljes nyugalom, és jó megközelíthetőség.
A buszt hazafelé lekéstem, felszálltam a debrecenire, ami végigtötyörgött fél Magyarországon. Fél 9-re csak hazaértem, úgy, hogy 4-kor indultam...
Egy picit voltam csak fáradt.