2006/07/25

Sziget

Ha már Sziget.
Nem tudom, de valahogy már egyáltalán nem vágyom oda. 15 éves koromban mindent odaadtam volna már egy napért is, valamiféle misztikus hatással bírt nálam ez a fesztivál, úgy éreztem, hogy én kimaradok valamiből, ami exkluzív, ami valami hattttalmas buli, meg minden.
De ma... egyáltalán nem izgat. És az a vicces, hogy egyszer sem voltam még ott. De nem is érdekel... egyébként is kinőttem már az egy hétig ottalvós, koszos, zsíroshajas, éheses, aligalvós fesztiválfílingből... persze, míg jártunk Hegyaljára, az nagyon facca volt, élveztük a napi koncerteket, a Tiszában való pancsit, a járkálást (meg minden mást, ami egy fesztiválhoz hozzátartozik - nem kell bemutatnom), de ma már pont elég egy nap is.
A Sziget meg lehet azért sem vonz, mert nem bírom az ilyen hatalmas tömeget, ráadásul ekkora helyen... meg senkit sem találok meg... meg már a fellépők sem azok, akik engem kifejezetten érdekelnek... mittudomén. Kivétel pölö a Prodigy, vagy a Placebo. :)
Na, ennyit a "Sziget-gyalázásról". :)

Véredény

7 Kommentek:

At kedd, július 25, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Én 15 éves vagyok és abszolúte nem vágyom ki. :] Drága is, meg szerintem nem valami hűdejó...

 
At kedd, július 25, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Én voltam eddig 4szer. 2 évben 1 napra, 2szer pedig egy hétre. Nem volt rossz, de az egy hetet már én sem vállalnám be, legalábbis nem sátorban aludva.:D Idén is kimegyek sztem egy napra: a Placebot szeretném meghallgatni (remélhetőleg a Bébimmel:)), illetve aznap még a Beatsteakset és Kowát. Ennyi.:D Egyébként: túl nagy a Sziget...
Betu, majd mesélj Hegyaljáról!:)
Tzupp

 
At szerda, július 26, 2006, Blogger Betuka mondta...

Sac> Hát igen, drága is, a szegény földi halandó nyáron nem dolgozó csak lábát lógató fenegyerek, mint amilyen én vagyok :D, nem vágyik annyi pénzért a Szigetre.

Jude> Mesélek, csak legyél majd fent msn-en... meg én is :D

 
At csütörtök, július 27, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

öregszünk, öregszünk? ;) :DDDD

Egyébként tényleg nagyon drága..akkor éri meg 1-2 napra menni, ha tényleg olyan koncik vannak amik érdekelnek...mondom ezt én, aki egész héten kint tanyázik majd :x LOL :D De meglesz a társaság, sok kedvenc bandám van, akiket jól megnézek és végigtombolok majd ;) + talán még fel is lépek ;)
A nagy tömeg...hát igen, az néha nekem is sokkkk, pláne hétvégén..meg Rasmus koncertekkor :D..de akkoris jóóóó :DDD

 
At vasárnap, július 30, 2006, Blogger vadalma mondta...

hät pedig a sziget jo. =D

 
At vasárnap, július 30, 2006, Blogger vadalma mondta...

hät pedig a sziget jo. =D

 
At vasárnap, július 30, 2006, Blogger Betuka mondta...

kisdobos> öregszek hát... :DD
A brazil dobos cuccossal léptek fel?

Dalmuc> :PP :)))

 

Megjegyzés küldése

<< Haza