2008/02/22

Masszív gyilkolászás

Megnéztük a filmet.
Nem is tudom mit mondjak... iszonyat durva volt! Fantasztikusan volt megcsinálva, egy percre sem lehetett unatkozni, sőt, számomra nem olyan film volt, hogy "oké, ezt is megnéztük", és ahogy kimegyek a moziból, már el if felejtem... nem! Alig tudtam elaludni, mert a jelenetek jártak a fejemben! Főleg az egyik rész miatt, ami a végén van... nem lövöm le a poént, de meglepő volt és ijesztő... nem olyan, ami látványos és azért szarsz be rajta, hanem maga a tény, ami villámcsapásként hasít beléd, mert rájössz valamire, hamarabb, mint a főszereplő...!
Hát szóval elismerésem Tim Börtönnek, tud valamit. Meg persze Johhny Depp is. Egyébként a csávó kurva jó színész, és észrevettem, hogy szívesen alakít agyalágyultakat, lásd: Sweeney Todd, Jack Sparrow, Willy Wonka... :) Csodás!
Mellesleg Helena Bohnam Carter, Depp filmbeli partnere is jól játszik, csak szegény ugyanolyan csúnya boszorkány, mint a Harry Potterben Bellatrix Lestrange-ként. Apropó Potter: a filmben benne van Alan Rickman is (a főgonosz - már ahogy nézzük... :D) és az a patkányarcú csákó, aki Féregfarkot alakítja a HP-ban.
A felhozatal fasza, a film is... csillagos öt!

Véredény

5 Kommentek:

At péntek, február 22, 2008, Blogger Annucy mondta...

szerezd meg nekem:P

 
At péntek, február 22, 2008, Blogger Betuka mondta...

honnan? :P bizti játsszák majd otthon is!

 
At szombat, február 23, 2008, Blogger Annucy mondta...

majd 2 hónap múlva...

 
At csütörtök, február 28, 2008, Blogger Dani mondta...

Ech, az elején azt hittem, hogy a Rambot nézitek meg... :D Már kezdtem reménykedni... :D

 
At vasárnap, március 02, 2008, Blogger Betuka mondta...

annak is eljön majd az ideje. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza