2007/11/20

Szabó Magda

Elhunyt Szabó Magda.
Mindössze két művét olvastam eddig, de igyekszem pótolni a többit is majd.
Nagyon szeretem az Abigél meseszerűségét, a rengeteg izgalmat és sötétséget benne, a belőle készült filmsorozatot is többször láttam már.
Az Ajtó című könyve által pedig olyan lelki megrázkódtatásban volt részem, amelyet nem sok könyv olvasása után tapasztaltam még.

R.I.P.

Véredény

6 Kommentek:

At csütörtök, november 22, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Neeeee! :'(

 
At péntek, november 23, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Szégyellem magam, hogy csak innen tudom meg... (Persze az értelmes híreket nem verik nagy dobra, csak azt, hogy ki meleg és ki nem...) Az Abigél alapmű volt nálam is sokáig, egészen addig, míg barátnőmtől meg nem kaptam a Mózes egy, huszonkettő-t... Na az már nagyon ütött. Sajnos többet én sem olvastam tőle, de ennyi is bőven meggyőzött. Megint nagy értéket veszítettünk el. :(

 
At péntek, november 23, 2007, Blogger Betuka mondta...

A Mózes-t asszem én is elkezdtem, de már nem emlékszem, végül miért nem fejeztem be...

Legyen már itt egy Szabó Magda könyvajánló! :) Szerintetek melyeket érdemes elolvasni?

 
At kedd, november 27, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

A "Tündér Lala" gyerekkorom kedvenc filmje volt, ezért elolvastam a könyvet is később. Engem elbűvölt. Egyébként is nosztalgikus lélek vagyok.

 
At kedd, november 27, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Katalin utca. Azzal nyerte azt hiszem az első díját. Ezért alapmű. (és nagyon jó, ha vki bírja a tipikusan szabómagdás stílust, hogy az elejét nem érted, csak aztán, hogy végigolvastad)
No meg a Für Elize. Már ami elkészült belőle... *sigh*
(én csak ennyit olvastam még az Abigélen kívül.)

 
At szerda, november 28, 2007, Blogger Betuka mondta...

Ezekről még nem hallottam :) Egyébként én meg az Ajtót tudom nagyon ajánlani!

 

Megjegyzés küldése

<< Haza