2007/11/12

Géza haverom

A MyVIP nagyon próbál közvetlen hangnemben biztosítást köttetni velem...
Ezt a levelet kaptam "Gézától":

"Helló-halló Beáta!
Mi a helyzet?
Képzeld, sikerült az interneten tíz perc alatt új kötelező biztosítást kötnöm a járgányomra, amivel jövőre 25 ezer forintot fogok megspórolni!
Mindenképp próbáld ki! Én is csak most jöttem rá, hogy az eddigi kötelezőm - tudod, amit minden autó meg motor után muszáj befizetni - kész ráfizetés volt.
Egyébként marha egyszerű a történet. Kitöltöttem az adatlapot és a rendszer kidobta egy csomó biztosító ajánlatát. Aztán klikk ide, klikk oda és ők intéznek mindent. Semmi papírozás!
Még valami nyereményjáték is van, tudom, hogy te szereted ezeket...
Szóltam a tesóméknak és apámnak is. Tudod, hogy jövőre több jusson karácsonyi ajándékra :)
Még valami: azt írták a nagyokosok, hogy csak november végéig lehet biztosítót váltani, úgyhogy csipkedd meg, ha nem akarod, hogy jövőre is lehúzzanak!
Na, mentem...
Ja, és a legfontosabb: www.biztositok.hu
Cső
Gézu"

Mindenki döntse el maga, mit gondol róla... :)

Ui.: még ingyenreklámot is csináltam azzal, hogy belinkeltem a levél részeként a honlapjukat.