2007/11/13

Tehetségkút és "Becserovka"

Vasárnap délután és este a III. Becherovka ABC tehetségkutatón voltunk Balázzsal. Ő az A Losing Season zenekart erősítette gitárosként, én pedig kísérő és groupie voltam, haha. :) Komolyra fordítva, nekem nagyon tetszett ez az egész program. A buli az A38 hajón volt (most voltam ott először, és egyáltalán nem olyannak képzeltem, amilyen valójában, lényegében kellemes csalódás ért), az öltözőben össze volt zsúfolva mind a tíz fellépő zenekar (mindenkinek jutott egy saroknyi hely), és folyamatosan játszottak a zenekarok az előzetesen kihúzott sorrendben (az ALS-nél kedves férjemuram volt a szerencsés kezű, így a zenekar a negyedik volt a sorban), 25-25 percet, szóval pörgött a program. A zsűriben újságírók, zenészek is voltak, és a közönségszavazat is számított. Mindenki jött-ment, mondom, nekem bejött a nyüzsgés, a metál, a jó hangulat. Az eredmény nem hozott túl nagy meglepetést (csak kicsit), sok minden befolyásolta, például az is, hogy a vidéki zenekarok közönségszavazatai másfélszeresen számítottak, egyrészt, másrészt az ALS-nek kevesebb haverja jött el. Nem baj, mindenki jól érezte magát. Az eredményhirdetés előtt az öltözőben Becherovkaivó verseny volt, melyet a nem versenyben lévő, zenész körökben jól ismert Knapp Oszkár nyert meg, fél perc alatt 11(!) felest nyakalt be. Akkor még nem látszott rajta. Akkor...
Egy szó mint száz: jó kis party volt, ingyen Becherovkával, zenével, kacagással. :)

Véredény

2 Kommentek:

At kedd, november 13, 2007, Blogger Unknown mondta...

Volt az 12 is:D

 
At kedd, november 13, 2007, Blogger Betuka mondta...

Egyezzünk meg: versenyben 11, amellett még plusz 5-6 talán... :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza