2007/04/15

Tavasz

Gyönyörű idő van, süt a nap, a felhők alszanak, csicseregnek a fák, virágzanak a madarak... ezt szeretem. :)




Ez olyan trú rövidpólós-sortos-kertbekiülős tájm. Megyek is minnyán, viszem a laptopot, és Mozgókép és médiakultúra tankönyvet fogok elemezni. Blöe. Ez már nem olyan trú.

Egyébként az előbb éppen felbasztam az agyam. Na vajon már megint min? A sulin, iiiigen. Most összeszámoltam mindent, és perpill (amiről tudok) max. 161 kreditem van összevissz, a két szakon együtt. Száznyolcvannak kell lenni, úgyhogy next félévben még össze kell szednem párat. Akurvaéletbe. *grrrr*

Véredény

14 Kommentek:

At kedd, április 17, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Jajistenem, aranyos a blogod, de ezeket az angol szavakat igazán elhagyhatnád, minek?... Olyan szép a mi nyelvünk, erre tájm, next félév meg ilyenek.

 
At kedd, április 17, 2007, Blogger Betuka mondta...

színesít. :)

 
At kedd, április 17, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Szerintem pont, hogy nem... az színesít, ha az embernek van egy rendes stílusa, de ez így olyan trendiplázapicsás, már igazán bocsi.

 
At kedd, április 17, 2007, Blogger Betuka mondta...

Nekem ez a stílusom, már igazán bocsi. :)

 
At kedd, április 17, 2007, Blogger Betuka mondta...

Egyébként tirella, ne haragudj, nem akarok habos vért fújni, de rengeteg blogger és újságíró van, akik még kevésbé tudnak írni, mint én, és népszerűbbek. Egyébként az angol szavakat nem halálkomolyan gondolom, szóban nem beszélek így (szóban német szavakat szurkálok be a mondataimba :D), na de komolyan, nem kell itt ijedezni.

 
At kedd, április 17, 2007, Blogger Betuka mondta...

még valami: a blog egy kötetlen műfaj, ha majd kikerülök a nagybetűsbe mint újságíró, nem fogok angol szavakat használni. ott használjanak mások, akik tényleg megteszik...

Egyébként üdv a blogon! :)

 
At kedd, április 17, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Pontosan tudom, hogy a blog milyen "műfaj", mivel jómagam is "művelője" vagyok.

Egyébként nem ijedezem, csak hogy ez nálad a stílusszínesítés, az egész egyszerűen nem tetszik. Evvan, lehet kövezni.

 
At kedd, április 17, 2007, Blogger Betuka mondta...

Akkor nem tetsik, ennyi. :)

Mi a linked? Megnéznélek. :)

 
At kedd, április 17, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Ha nem haragszol, nem adom meg. Igen, így egy bizonyos szempontból gyávaság meg nem tudom bizonyítani, hogy tudok blogot írni és egyéb butaság, de legyen elég annyi, hogy elvileg ismersz. Meg volt idő, amikor én is azt hittem, hogy ismerlek.

 
At szerda, április 18, 2007, Blogger Betuka mondta...

Hát ez így tényleg gyávaság.
Pláne, ha ismerlek. Így én is tudok észt osztani.

 
At szerda, április 18, 2007, Blogger Betuka mondta...

Ja és ez a másik kedvemcem: "azt hittem hogy én is ismerlek".
Hát nagyon megismerhettél, ha így vélekedsz.

 
At szerda, április 18, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Ácsi, ácsi, téged meg ki bántott? :) Annyit mondtam, hogy akkor azt hittem, ismerlek. De belátom, tévedtem. Ezzel sehol sem becsméreltelek téged, maximum a saját ítélőképességemet és emberismeretemet.

Másrészről nem osztottam észt. (Bár ha így gondolod, kérlek emeld ki, hol osztottam. :)) Egyszerűen megjegyeztem, hogy nem tetszik néhány dolog, nem kell érte fejet leszedni, bár úgy látszik, itt egy rossz szót sem szólhat az ember.

Én kérek elnézést.

 
At csütörtök, április 19, 2007, Blogger Betuka mondta...

de lehet rossz szót szólni, csak nem bírom, ha valaki nem vállalja a személyét a véleménye mellé. Főleg ha ismerlek, ennyi. Egyébként nyugodtan megmondhatod, ki vagy, nem harapom le a fejed. :)
És nem azért akartam a blogod sem megnézni, hogy "na tessék"-elhessek, meg bezzegeljek, pusztán kíváncsi voltam. :)

 
At csütörtök, április 19, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Ettől függetlenül úgy tűnt, eléggé hirtelen felindulásból követted el azt a két kommentet. ^^ Nade mindegy.

 

Megjegyzés küldése

<< Haza