2007/03/04

Black-Out Final

Pénteken a Wigwamban Black-out koncert volt.
De nem akármilyen.
Az utolsó Kowával.
Már egy ideje érezte vagy tudta mindenki, hogy "a rock'n'roll nem ugyanaz már, mint régen" (ezt tőle idéztem). Mármint Kowa számára. Nem tudta volna már ugyanazzal a lelkesedéssel csinálni ezt a zenekart. Inkább a saját projectjében, a Kowalsky meg a Vegában kamatoztatja tapasztalatait és fekteti bele energiáit. Úgyhogy A BO-nak új énekese lesz. Természetesen nem lesz már ugyanaz, hiszen Kowa a jellegzetes hangján kívül egész jellemét belevitte a zenébe (a szövegek abszolút őt jellemzik), de azért remélem sikerült találniuk egy olyan zenészt a helyére, aki (ha nem is pótolja) új színekkel tölti meg a Black-outot.

Na de a konci.
Először is gratulálok, mert nagyon jól sikerült, hangulatilag és a dalok kavalkádját is tekintve. :) Rengetegen jöttek el, kurva hosszú sor állt, késett is a buli több, mint egy órát, de megérte.
Az első, unplugged blokk Jamie Winchesterrel ment le, így kicsit átvéve a pali stílusát is. Jól szóltak a BO dalok így játszva, de azért én már akkor is a zúzást vártam. :D Picit csalódnom kellett, mert nagyon rossz volt a (második) "metálkodós" rész hangosítása. Az ének túl hangos volt, a többi hangszer meg egy masszává olvadt a fülemben. De ez biztos azért volt, mert ebből a koncertből dvd készül majd, és a felvétel miatt így kellett áttoszigálni a potikat. :) A buli mindenképp jó volt, az utókornak meg legyen jó dévédéje. :D

Szóval...
Szép volt, reméljük feltámad hamvaiból Magyarország egyik legjobb rockzenekara. ;)

Véredény

2 Kommentek:

At szerda, március 07, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Én... én ezt nem is tudtam...:O :'(

 
At csütörtök, március 08, 2007, Blogger Betuka mondta...

Evvan :((

 

Megjegyzés küldése

<< Haza