2007/03/01

Nincs könyököm

Azon gondolkodtam, hogy talán nem vagyok elég ambíciózus. Úgy általában. Nem vagyok törtető, könyöklő, és ritkán helyezem magam mindenki és minden más elé. Nem vagyok elég önző. Nyilván nem önző akarok lenni, csak annyira, amennyire kéne egyes esetekben.
Erre már Balázs is rávezetett pár hónapja.

Ez baj?

Véredény

2 Kommentek:

At péntek, március 02, 2007, Anonymous Névtelen mondta...

Szerintem alapvetően nem baj, én pl sokkal jobban szeretem az olyan embereket, akik nem törtetőek.
Viszont a nem törtetőek meg nem jutnak sehova manapság. Tisztelet a kivételnek persze. Én sem vagyok törtető típus egyáltalán (sőt, én meg talán inkább a másik véglet, ahogy lesz, úgy lesz jól, és kész), és nem is haladok sehova...:D

 
At szombat, március 03, 2007, Blogger Betuka mondta...

na, pont mint én. :))

 

Megjegyzés küldése

<< Haza