2006/11/24

Hápé

Hihi, megnéztem tegnap az Azkabani fogolyt. Annyira jó volt megint herripotterezni... igaz, a könyv adta élményt nem éri utol, így egy teljesen más aspektusból éltem meg a sztorit (az én képzeletemben minden félelmetesebb és érzelemdúsabb :P), de így is jó volt. Amúgy észrevettem, hogy néha picit mintha darabos lenne a cselekmény, meg úgy egyáltalán a történet folyása. Ha nem olvastam volna, és csak a filmet látnám, elsőre nem vágnám, miről van szó pontosan... :)
Még jó, hogy hápé-fan vagyok :D, így már százszor elolvastam a könyveket.

Véredény

4 Kommentek:

At péntek, november 24, 2006, Blogger smilasol mondta...

*szipp* végre egy ugyanolyan ütődött mint én... most fejeztem be az 5-iket, és kezdem a 6-ikat... kb. századszorra. *sóhaj*

 
At szombat, november 25, 2006, Blogger Betuka mondta...

Az utóbbi időben nem nagyon olvastam a könyveket, de most megint elkezdem. :D

 
At szombat, november 25, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

n nemtom...én bunkó vagyok, és a filmek jönnek be igazán...de a könyvek is jók:)Csak kevés bennük a kép, úgy meg nem jó:(

 
At szombat, november 25, 2006, Blogger Betuka mondta...

:DD

 

Megjegyzés küldése

<< Haza