2006/11/17

Felidézett dallamok

Kicsit elhanyagoltam az utóbbi hónapokban Kellyéket, kábé nyár óta, de most valamelyik nap megint elővettem a kis válogatásomat, és hallgattam őket. És nagyon jól esett... hangosan, teljes szívvel-szeretettel énekeltem velük a dalokat. :)

És egy klip, amit én is most láttam először tőlük... :)
http://www.youtube.com/watch?v=Ffr8nn_1-4s

Véredény

2 Kommentek:

At szombat, november 18, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Áááh, a Thunder klipje! :))) Ez olyan jó :D Régen mennyit néztem én is, ez még asszem egy 1995-ös vagy '96-os Crossroads c. karáncsonyi showban volt benne, onnan vágták ki, egy klippé :))) Jó így együtt meg ilyennek látni még őket ;)

Köszi, hogy eszembe jutattad!! :)

 
At szombat, november 18, 2006, Blogger Betuka mondta...

Szívesen ;))

Jó klip, meg ez a tipikus kelly-s vergődés a kamera előtt, muris :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza