2006/11/17

Vizsgázás

A Palettába gyűjtjük a vizsgázós sztorikat, jelenségeket.
Itt van egy szösszenet, written by me:

- Na mondj egy számot.
- Ööö… egy számot?
- Igen. Nem érek rá, mondj egy számot.
- Hát de… én…
- Hányast írjak be? Négyes jó lesz?… Vagy hármas?
- Ötöst lehet? – csillan fel a diák szeme, és sután mosolyog.
- Ahh, neeem. Ennyire ne legyen egyszerű dolgod – kacsint hamiskásan a tanár.
- Ööö, akkor legyen négyes.
- Négyes. – firkantja bele a leckekönyvbe a tanár, majd szignózza és keltezi. Bezárja a kis fekete (ki tudja milyen hasonló titkok eseteit tudó) könyvecskét, s a diák kezébe nyomja. – De csak mert jókedvemben vagyok, és sietnem kell.
- Köszönöm…! – rebegi mosolyogva és zavartan a diák, s ugyanezzel a mosollyal az arcán távozik.

Véredény

4 Kommentek:

At hétfő, november 20, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

kedvelem Örkényt, vagyis inkább az egy perceseit... bár olykor Ő meglepő fordulatokat eszközöl remekei végén. Mondjuk inkább úgy tarkón ver egy szenes lapáttal:) Ettől izgalmas és színes. Tulajdonképp az egy perces sokszor egy mondatos. Ami előtte van többi csak az előjáték:)

"...s ugyanezzel a mosollyal az arcán távozik..." ...az élők sorából;)

a Pista bátyó valahogy így vert volna tarkón jelen esetben azzal a bizonyos lapáttal:)

 
At hétfő, november 20, 2006, Blogger Betuka mondta...

Én is kedvelem az egyperceseit, de jelen esetben nem őt kívántam utánozni, avagy nem egypercest akartam írni, ez a kis fiktív párbeszéd csak illusztrálja a vizsgáztatás egyik módszerét. :)

 
At hétfő, november 20, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

én pedig nem bírálni akartam, hanem dícsérni! ez jó! :))

 
At szerda, november 22, 2006, Blogger Betuka mondta...

Tyááá!
Bocsi, nem vettem ki szavaidból... *pirul*

Köszi :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza