2006/08/31

Na



Na itt van a fejem. Segítségül annak, aki még nem látott, az előző posthoz. :)

Véredény

12 Kommentek:

At csütörtök, augusztus 31, 2006, Blogger smilasol mondta...

... a piros rúzs sem áll jól. ne vedd a szivedre, de úgy nézel ki piros rúzzsal, mint Szandi fénykorában.
ne festesd be a hajad. minden nő akkor eszközöl változtatásokat a haján, ha az életén akarna változtatni. mi a baj az életeddel? mi nem jó? mi nem tökéletes? mi nem fekszik? miben nem érzed jól magad?

gondolkozz el ezeken, és ha megvan, ki tudod küszöbölni a bajt, már nem akarsz változtatni.

olyan szép vagy természetesen, miért akarsz változtatni?... miért akarod elronditani, megváltoztatni magad?

 
At péntek, szeptember 01, 2006, Blogger Betuka mondta...

Csak gondoltam egyet, azért. :)

Egyébként mi a baj a változással? Az oké, hogy az ember okkal akar változni, de miért baj az? Én igénylem a változást, ilyen vagyok.

 
At péntek, szeptember 01, 2006, Blogger smilasol mondta...

az nem baj, ha változol. csak nem érdemes drasztikusan, max. akkor, ha valami tényleg nem gömbölyű. sokáig hosszú hajam volt, majd egyik napról a másikra lett 2centis. utáltam a világot, mikor levágattam a hajam, jobb lett. de azóta újra hosszú. néha én is be akartam festetni. jobbára olyankor, amikor nem fogadtam el önmagam.

 
At péntek, szeptember 01, 2006, Blogger Betuka mondta...

Hát nézd, kábé két poszttal ezelőtt írtam, hogy valami történt az önbizalmammal manapság... lehet ez is egy ok, de egyébként sem tudnám egyik napról a másikra kiszőkíttetni a fejem, az kicsit sokkolná a hajam, fogná magát és tőből letörne. :)) Sz'al úgyis csak fokozatosan világosíttatnám, hogy "szokja". Meg nem is holnapután... talán pár év múlva, ki tudja... de még egyáltalán nem biztos. ;)

 
At szombat, szeptember 02, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

ömmm....csak úgy mnden nélkül (nem ismerlek kedves mazsola -és nem ellened szólok) de Picasso monda a képei kapcsán egyszer hogy "a 20 századi ember legnagyobb hibája, hogy mindent mániákusan meg akar érteni"....ha én is minden őrült (van egypár:P)...vagy akár nem őrült cselekedetem végig akartam volna gondolni hogy mit miért teszek -akkor beleőrülnék/ezen rágódnék...ha eszembe jut -megteszem -és ha nekem ettől kerekebb a világ -akkor jó...ez lehet változtatás...vagy akármi...a hajam is így vágattam le...stb..

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

nekem nem tetszik ez a style. :( sokkal szebb vagy te, mindenféle vacak nélkül. remélem nem csinálsz semmi hülyeséget a külsőddel. =(

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

sztem nem lenne hülyeség...

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Blogger Betuka mondta...

Hülyeség? :) Csak annak hülyeség, aki nem meri elfogadni a változásokat. Szerintem...

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

hülyeség alattt azt értem, hogy havonta változtatod a hajszínedet, egészen addig amíg az egész rohadt ocsmány és száraz nem lesz, majd kb egészében esik le a fejedről. aztán értem még az ilyen gésás sminkeket, amitől kellemesen ronda lesza bőröd. Kérdem én, minek, ha alapból is nagyon szép vagy?

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Egyetértek Dalmával.

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Blogger Betuka mondta...

:DD

Gésás smink... tudod mi van rajtam? Egy kis púder, kihúztam a szemem, meg rúzs. Magyarul ha csúnyának találod, azzal engem is. :D

 
At vasárnap, szeptember 03, 2006, Blogger Betuka mondta...

De örülök, ha természetesen szépnek találsz. ::blushing::

 

Megjegyzés küldése

<< Haza