2006/08/23

Boltolás munkásokkal

Nem ismerem a környéket, ahol most Pesten lakom. Ebből következik, hogy nem tudok arról, kik járnak a közeli ábécébe. Így pedig hajlamos vagyok sortban elindulni vásárolni. Márpedig a bolt és környéke zsúfolva vagyon szakadt palikkal, meg jómunkásemberekkel. Akik ilyenkor hűhaháznak. Amit én nem szeressek. Ilyenkor menekülnék a világból.
Így jártam.

Véredény

6 Kommentek:

At péntek, augusztus 25, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Hol laksz??:))

 
At szombat, augusztus 26, 2006, Blogger Betuka mondta...

13. kerületben. :) (Nem írok pontos címet, mert még megkeresnek és megtámadnak. Psssszt! :D)

 
At szombat, augusztus 26, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Én is angyalföldi leányka vagyok.:)

 
At szombat, augusztus 26, 2006, Blogger Betuka mondta...

Júúúj!
Hát fussunk össze! Next week is Pesten leszek!
Na majd telón megdumáljuk! :)

 
At vasárnap, augusztus 27, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

:((( Én hétfőn délelőtt mék haza, és pénteken jövök vissza...
Végre lesz egy szabad hetem a nyáron.:D

 
At vasárnap, augusztus 27, 2006, Blogger Betuka mondta...

Akkor nem talizunk... :(((

 

Megjegyzés küldése

<< Haza