2006/07/19

Áramszünet, gondolatok, könyvek

Reggel kilenctől egészen idáig nem volt áram. Egyébként tök jó volt, végre csönd volt, nem bömbölt a tévé egész nap, és hát ugye net nélkül is ki lehet bírni (egy ideig ;))... olvastam, elmentem shoppingolni, ilyesmik. Tegnap kivettem a könyvtárból két Jane Austen könyvet, az Emmát és az Értelem és érzelmet. Most ilyen romantische feelingem van (hűű, kicsit keverem a nyelveket? :D). A büszkeség és balítéletet meg múlt héten olvastam el.
Ma pedig befejeztem a Karrierspinéket Louise Bagshawe-tól. Két csajról szól, akik a legjobb barátnők, de egyetemista korukban összevesznek egy pasiügyön, így kábé tíz évre egymás esküdt ellenségei és riválisai lesznek. Közben mindkettő felépíti a "kis" karrierecskéjét, az egyik csaj lemezkiadót vezet, a másik pedig lapkiadót. Pasiznak, férjhez mennek, csalódnak, és, ami a könyv felét kiteszi, az a rengeteg szex. Mondanom sem kell, a könyv egyébként is hálivúdi jellegére még az is rátesz, hogy a nőknek és férfiaknak elég csak egymásra nézni, és máris falrengető orgazmusuk van. Hát persze.
Könnyű nyári olvasmánynak jó volt. :)