2006/07/02

Udvarlás a'la "kivagyokmivagyok"

Tegnap előtt este a klubban épp a pultnál álltam, amikor egy csávó elkezdett nekem vakerálni, Jessicának hívott (fogalmam sincs miért), meg akart hívni valamire. Épp löki nekem a szöveget, mikor egyszer csak közbeszúrja: "húzd ki magad!" Hát anyukádat. Így kell udvarolni?! :P
Aztán nagy kegyesen elárulta, hogy ő a hajdúdorogi alpolgármester fia (mintha tudnom kéne, ki az, vagy ha érdekelne is...), és hogy meghívhat-e másnap este vacsorázni. Hát, mondom, ez most bukta, megköszöntem az italt, és továbbálltam.
Nem bírom, ha vigéckednek nekem...

Véredény

5 Kommentek:

At vasárnap, július 02, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Akkor Pesten kapcsold ki az agyad::DDD

 
At vasárnap, július 02, 2006, Blogger Betuka mondta...

Jó :D

 
At hétfő, július 03, 2006, Blogger vadalma mondta...

loool :DD

Jajj, ma bnőmhöz meg hozzám odajött egy csávó, hogy nem tudjuk-e merre van valamelyik bolt, aztán megdicsérte a hajunkat stb, majd megkérdezte, hogy nem kisérnénk el a boltig és segítenénk neki cipelni a csomagjait..:D Jesszusom, így kell udvarolni manapság? übergáz!

 
At hétfő, július 03, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

Ugyan Betu, ez csak azt bizonyítja, hogy még mindig megérdemled a fórum szépe címet!:D

 
At hétfő, július 03, 2006, Blogger Betuka mondta...

Dalmuc> Jaja, tudod, a pasik azt gondolják, az emancipanci miatt totális szerepcserék vannak... :DD

kisbergics> jaj köszönöm ::hug::

 

Megjegyzés küldése

<< Haza