2006/06/23

A dream has destroyed...

Nos, egy nem túl vidám hír (legalábbis nekem): szétesett a zenekarom. Tomi és Zsolti úgy döntöttek, hogy jegelik a dolgot.
Kicsit becsapba érzem magam, csalódott vagyok, de Andrissal egymás mellett állunk. Azt mondta, hogy zenekarosdihoz most még nincs "ereje", kapacitása, most felvételizik, meg miegyéb, de folyamatosan ír dalokat. Gondolkodtam egy zongorás projecten (t.i. ő szintin játszik) , nem tudom mennyire lenne megoldható...
Nem akarom feladni, de ez azért... szóval már minden karnyújtásra volt... és most ennek is vége.

Azért fogtok még engem hallani... valahol, valamikor... :)

Véredény

8 Kommentek:

At péntek, június 23, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

hát én biztosan:)

 
At péntek, június 23, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

csak n-nel a nevem..

 
At péntek, június 23, 2006, Blogger Betuka mondta...

jahh :P :D

 
At péntek, június 23, 2006, Blogger vadalma mondta...

=((

 
At péntek, június 23, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

:( Francba. ::hug::

 
At szombat, június 24, 2006, Blogger Betuka mondta...

köszi csajok ::hug::

 
At szombat, június 24, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

ne add fel azért Betu...:(. Menni fog az....

 
At szombat, június 24, 2006, Blogger Betuka mondta...

Nem adom fel, szeretnék énekelni, de hihetetlen, milyen nehéz ezt úgy megoldani, hogy vidéki vagyok, ráadásul kisvárosi... :( És így nehéz tagokat találni, találkozni, stb.

De "nem adom fel, míg egy darabban lácc" :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza