2006/06/23

Don't let me be missunderstood

Mivel most jól rá vagyok kattanva erre a dalra, keresgéltem egy kicsit vele kapcsolatban.
Megtaláltam a Nina Simone-féle eredetit, az annyira nem tetszett, nem pörög úgy, mint a Szent Eszmeraldáéké :D, viszont így teljesen más formában hallhattam.
Aztán megtaláltam a klipet... khm...
http://www.youtube.com/watch?v=EM_CjGa255k
Nos, hát, vérciki, ultragáz, de annyira aranyos, hogy ettől csak jobban a szívemhez nőtt a dal... :D
A pasi a mikrofonfejjel, gagyi pózokkal, a nők kiszámítható koreográfiával... na de, "ilyenek voltunk"... :)

Véredény

2 Kommentek:

At szombat, június 24, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

:'((((((((((((((......de az akkor is jóóóó....:'(. Keress rá a feelin' good-ra....nekem tőle az ütött leginkább.....Bár én nagy jazz rajoingó vagyok....

 
At szombat, június 24, 2006, Blogger Betuka mondta...

Ízlések és pofonok... :) Nem az előadóra mondtam, hogy nem tetszik, hanem csak arra a számra. ;)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza