2006/07/13

Macskafogó kettó

Mazsi blogjában egy bejegyzés sarkallt arra, hogy én is idevéssem a gondolataimat ezen filmről.
Készül a Macskafogó második része, húsz év eltelte után. A Macskafogón nőttem fel, kiskoromban kívülről fújtam, annak ellenére, hogy nem értettem felét se, mégis imádtam. A családom szintén. A mai napig szeretem, jó belőle idézgetni (kedvencem: "Hé te, hallod őket? - Persze, kabócák. - Hülye, a rendőröket kérdem. - Öt perce lelőttem őket. - Jézus-Atya-Úr-Isten..." Aki esetleg nem látta még - ohh, mily' hihetetlen! -, az most nem érti, miről van szó. De nem is mondom el, kik között hangzott el ez a párbeszéd... Tessék megnézni. Kötelező!!!), szóval bennem a mai napig él Grabovszkyék meg a patkányok meg Lusta Dick meg mindenki kultusza.
A második rész... állítólag a "nagy öregek" és az új készítők is részt vesznek benne. Kicsit félek... hogy nem fog annyira tetszeni. Nem bízom a mostani "re" filmekben, átiratokban, főleg azokban, amelyeknek az oridzsinál verzsönje kész szenzáció, közkincs, eredeti ötletből táplálkozik. Mert a második részek mindig a mai kort tükrözik. Mi pedig olyannak szeretjük a régi jó filmeket, amilyenek. Az akkori korszak minden eszméjével, technikájával, mindenével. A saját korunkat ismerjük, nem kell bemutatni...
Ha nekem nem is fog tetszeni (azért bízom benne, hogy mégis), remélem, hogy a mai fiatalok, akik nem látták az elsőt (HIBA), kedvet kapnak hozzá.

Véredény

2 Kommentek:

At kedd, július 18, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

...kuss Billy mer' mehetünk vissza a balettba ugrálni.....:D:D:D

 
At kedd, július 18, 2006, Blogger Betuka mondta...

Igen... :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza