2006/07/08

Dazsi

Rohadt álmos vagyok. Mindjárt indulok "weekend bulira", ami nem más, mint egy kisebb osztálytalálkozó egy volt oszitársamék víkendházában. Remélem jó lesz a hangulat, mert ha nem, azonnal húzni kezdem a lóbőrt. Kíváncsi vagyok, ki jön el... a múltkor is alig voltak... (na igen, a mi osztályunk sosem volt az a kifejezetten összetartós fajta...)

Más. Tegnap előtt megcsípett egy darázs. Ez így önmagában nem túl izgi tény, ugye, de ha aszondom, hogy ez csak egy darab dazsi volt a kábé húszból, ami rászabadult a lábamra, már rögtön érdekesebb. Épp állok az állomáson, feltettem a vonatra a Babámat (najó, fel tudott szállni magától is), odalépek az egyik virágláda (betonból) mellé, és úgy tűnik, megbolygattam egy fészket (fogalmam sincs hogy), mert egyszer csak a láda aljából jönnek elő a darazsak. Csak jöttek és jöttek... ijedtemben kiurgottam a papucsomból.
És egy megcsípett. Azannyacsipájátaztat.

Véredény

2 Kommentek:

At vasárnap, július 09, 2006, Blogger vadalma mondta...

=( jaj szegény. hát az anyjapicsájátazt annak a darázsnak. 8D

 
At vasárnap, július 09, 2006, Blogger Betuka mondta...

Igen. Aztat. :D

 

Megjegyzés küldése

<< Haza