2006/06/19

Summertime

Ma sétáltam egyet a városban. Egész Nánás úgy néz ki, mintha most építenék. Na jó, nem az egész, csak a központ, de az pont elég, hisz ott fordulok elő a legtöbbet. Lyukak, táblák, fel van ásva mindenhol, nem lehet közlekedni... Hajdúnánás városa rekonstrukció alatt áll, kérem szépen. Csak lenne már kész...
Na szóval, megsétáltattam a pattanásaimat, élveztem a napsütést, meg minden, megnéztem (VÉGRE!) az Üvegtigris 2-t, kint voltam anyukámmal a strandon, fíldöszánsájn, satöbbi.

Most meg itt ülök, és hallgatom a latin ritmusú Don't let me be missunderstood-ot.
Csinálnom kéne a DrugZone versenyre a keratív alkotást. Mindjárt ihletet kapok (őt várom), és folytatom.
(Jujj, majdnem elárultam, mi lesz az!! Pedig meglepi! :) Na jó, Pocok tudja...)

Véredény

6 Kommentek:

At hétfő, június 19, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

jahja...:D:..várom is nagyon...:D. AZ enyém viszont veszélyben a vizsgák miatt....:((((((((((((

 
At hétfő, június 19, 2006, Blogger Betuka mondta...

jaaaaaj... azért próbálkozz! mi is sietünk vele! :)

 
At kedd, június 20, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

a don't let me-t Nina Simonstól? ..övé az eredeti...egy istennő...:)

 
At szerda, június 21, 2006, Blogger Betuka mondta...

az eredetit még nem hallottam... majd küldd át! :)

 
At szerda, június 21, 2006, Anonymous Névtelen mondta...

...amúgy az 'I put a spell on you' az 'feelin' good' és még egy rakat sláger tőle szólt eredetiben....ok -majd küldök. SOfter world tetszett? :D

 
At csütörtök, június 22, 2006, Blogger Betuka mondta...

igen :)

 

Megjegyzés küldése

<< Haza